Reklamačný poriadok



Rýchle pokyny v prípade uplatnenia si reklamy

  • reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu prevádzky v Jablonovom - uvedená je nižšie.
  • priložte originálnu faktúru/doklad o zakúpení výrobku na e-shope alebo v kamennej predajni
  • stručne popíšte vadu, čo presne reklamujete - využite prosím na náš Formulár
  • zadajte/napíšte aj číslo účtu v tvare IBAN, pre prípad uznania reklamácie, kedy boli finančné prostriedky odoslané na váš bankový účet
  • reklamovaný tovar nám posielajte prosím čistý


Adresa na doručenie tovaru a zasielanie reklamácií (adresa prevádzky):
M-Cells Batteries sro Jablonové, Areál PD 900 54 Jablonové Slovenská republika +421 944 436 060 info@mcells.sk *Ak zasielate zásielku Slovenskou poštou ako listovú zásielku do 2 kg, odporúčame doporučene, aby bolo možné zásielku vyhľadať podľa podacieho čísla, ak by sa vyskytol problém s doručením, prípadne doručenie trvalo veľmi dlho.

1. tovar zodpovedá za vady, ktoré má pri prevzatí tovaru. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedajú za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).


2. Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predajnej veci, jej obal alebo návod k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred posledným obdobím tejto lehoty.


3. Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je 24 mesiacov.


4. Ak má byť zavedená záruka do prevádzky, začne záručná doba po skončení prevádzky, začne sa záručná doba po skončení dňa, keď si kúpite túto ponuku do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas na vykonanie potrebnej súčinnosti.


5. Záručný list sa vystavuje na žiadosť. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.


6. Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kúpiť právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. je povinná vadu bez náhradného odkladu odstrániť.


7. som však nemal ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez náhradného odkladu od zistenia chýb, najskôr do uplynutia záručnej doby. Po zálohe záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.


8. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ ide o povahu predanej veci, vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred dobou záručnej doby. Napríklad reklamná batéria môže byť vzhľadom na povahu produktu odôvodnená zamietnutá.


9. môže namiesto odstránenia defektov zmeniť veci, alebo ak sa týka len súčasti veci, náhrady súčasti, ak predávajúcemu nevzniká neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla vrátiť ako riadne vec bez vady, môže kupovať právo na výmenu veci alebo má právo odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstránenie, ak však môže dôjsť k opätovnému vyskytnutiu sa po oprave pre väčší počet vád, čo je vhodné vady. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kúpiť právo na primeranú zľavu z ceny veci.


10. Právo zo zodpovednosti za vady sa uplatňuje predávajúceho, na adrese prevádzky.


11. Ak dôjde k výmene, začne plniť záručnú dobu znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastok, na ktorú bola poskytnutá záruka.


12. Vybavením reklamácie sa rozumie reklamácia odovzdania opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnenie zamietnutie.


13. Pri uplatnení reklamácie určíte spôsob vybavenia reklamy ihneď alebo najmä v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, ak je potrebné technické zhodnotenie stavu alebo služieb, do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklama vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po poslednej dobe na vybavenie reklamácie má právo kúpiť výrobok od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.


14. Ak využil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, mohol využiť reklamáciu tým len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude hľadať žiadnu odbornú úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. je potrebné poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie Ak si ponuku reklamácie výrobku uplatnila po 12 mesiacoch od kúpy a nákupu aktuality, zamietol som si uplatniť doklad o vybavení reklamácie. Ak je to výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osoby, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášam bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak odborným predajcom posúdením preukážete, že budete potrebovať ďalšiu reklamu; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno založiť.


15. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, je povinný potvrdiť o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdiť doručiť ihneď, musí sa doručiť bez náhradného odkladu, ale spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamy sa nemusí doručovať, ak má možnosť využiť reklamáciu iným spôsobom.